# pageviews

woensdag 12 januari 2011

Wat zit er in mijn Eten?

Ik blader nu geregeld in mijn boekje 'Wat zit er in uw eten?'. Pak ik iets uit de kast dan kijk ik eerst nog een keertje op de verpakking. Dit is echt waardevolle informatie, goed en overzichtelijk. Handig met kleur aangegeven of het veilig=groen, oranje=voorzichtig, rood=gevaarlijk is. En bij elk E-nummer staat wat het is en welke risico's je evt. loopt. Veel voorkomende klachten als hyperactiviteit, darmstoringen en benauwdheid kun je nu misschien oplossen. Natuurlijk heb ik niet mijn hele voorraadkast in de kliko gegooid;-)... Maar het helpt mij met bewuster eten, meer info over dit pocketboekje:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/wat-zit-er-in-uw-eten/1001004005600642/index.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten